miozzmsp

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Miostar - 7 maj 2012 19:35


 


Med misty140


Tema: Filmer

1. Gillar du msp? misty svarar: Ja. (Lite noobig fråga men o.o)


2. Vad tycker du om att man kan göra filmer på msp? misty svarar: Vet inte cx


3.  Hur många filmer har du? Ungefär? misty svarar: 50 x3


4. Vad heter din senaste film? misty svarar: Till Döden ~Ep.1~


5. Hur många har sett den? misty svarar: 8


6. Hur mycket har du tjänat på den? misty svarar: 190


7. Vad hette/heter din första film? misty svarar: Vet inte


8. Vad handlade den om? misty svarar: Vet inte xD


9. Vilken är den bästa filmen/filmserien du har sett på msp? misty svarar: Vet inte XD


10. Har du sett nån av mina filmer? misty svarar: Ja c:


11. Hur många? misty svarar: 18 cx


12. Är dom bra? misty svarar: Ja c:


13. Vilken av mina filmer är bäst? misty svarar: The angel c:


14. Har du sett min film Jennies liv – Del 1? misty svarar: Nej


15. Kan du se den(haha)? misty svarar: Ok c8


16. Hur många bakrunder har du? misty svarar: 10 cx


17. Hur många köpta ”låtar” har du? misty svarar: 5 Cx


18. Är det någon speciell moviestar som du ofta har med i dina filmer? misty svarar: Nä


Den var ganska kort men aja, haha är inte så bra på att komma på frågor men jaja..  


 

Av Miostar - 7 maj 2012 18:51


Börjar med ngt jag kmr kalla "Månadens intervju" börjar nog idah ^^


 



Av Miostar - 7 maj 2012 18:34


Hejsan!  Håller på med en ny header! Haha  Men har inget att göra så jag gör en sånhär grejs: (kopierad från http://liinkiz.blogg.se/)



[ ] Du har en pojkvän.

[] Du har ett eget rum.

[x] Du har en mobil.

[] Du har en iPod/MP3 spelare.

[x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.

[x] Du har fler än 2 bästa vänner.

[ ] Det finns en pool i din gård.

[x] Du klär dig som du vill.

[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.

[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.

 [x]( på skoj då.. hah) Du har aldrig blivit nedslagen.

[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.

[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.

[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[vaa? o.o] Människor använder dig inte för den du är.

[ ] Du har varit på konserter.

[ ] Du samlar på något normalt.

[ ] Du längtar till skolan.

[] Du önskar inte att du var någon annan.

[x] Du spelar någon sport.

[x] Du brukar göra något efter skolan.

[ ] Du äger en bil.

[x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.

 [/] Du är nöjd med ditt utseende.

[] Du har inget självförtroende alls.

[ ] Du har aldrig fått IG.

 [x] Du vet vad som händer i världen.

[x] Du bryr dig om folk.

[/] Du är nöjd med ditt liv.

[x] Du kan mer än ett språk.

[x] Du har ett smeknamn.

[] Du har ett husdjur.

[] Du kan hela orden från 10 låtar.

[x] Du har inga "fiender".

[x] Du är en ganska snäll person.

Total:

Total : 0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.

10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger.

20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

Jag fick 10-20  Och det stämmer, typ..!


 

D.M

Av Miostar - 7 maj 2012 17:04


 


 


TudyStar!  Som jag tror att dom flesta vet, är jag och TudyStar tvillingsystrar irl. Klicka på bilden så kommer ni till hennes blogg!

 

Av Miostar - 7 maj 2012 16:25


Hej! det har kommit en ny fråga!  


  


Klicka om den är otydlig!  sry för dålig kvalité


 

D.O

Av Miostar - 7 maj 2012 15:59

  

 


 


Kommentera vad ni tycker om den!


   


P.S Redigerade den imorse och jag hade 2 minuter på mig så jag hann inte fixa den mera så den får bli sådär  



Av Miostar - 7 maj 2012 07:43

Hej och god morgon! <3

Jag gick in i Julisens rum och så stod en tjej med en annan tjej bakom sig så det såg ut som att hon hade två tofsar i olika sort och färg  


Asså om ni inte fattar så fattar ni nog när ni kollar på bilden:

  


Ser ni att det ser ut så?  


 


Detta är jag :D


Hejsan! :) Jag är en flummig Stockholmstjej som fyller 12 år i Juli. Här på bloggen bloggar jag i största del om MSP(MovieStarPlanet), men också om mitt liv osv :D Hare bra! Och följ gärna min blogg ♥

Vill du fråga nåt? ♥

30 besvarade frågor

Rösta i min omröstning! :D

Hur ofta kollar du min blogg?
 Typ 10 gånger om dagen! ♥
 Typ 5 gånger om dagen :)
 En gång om dagen :)
 Några gånger i veckan
 En gång i veckan
 Typ en gång i månaden

Kategorier

:)

 

:(

 

Dom här bloggarna är bra ;)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Toad - Mario World Move Tool

     

Cute Pink Kaoani
Chestnut Horse
Light Red PointerLight Red Pointer
Light Red Pointer
3/cur257.png), progress !important;}
Working Vista Pointer
Windows 7 Busy
Oxygen Cherry
Cool Red Outer Glow Pointer
Unborn 8.0 Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards