miozzmsp

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Miostar - 1 maj 2012 20:58


Heeeeeeeeej ;* ♥

Är klar med min look till temat nu  Nu är det bara animeringen kvar!


 


Blev den suddig? Det tycker jag :s Aja hoppas det blir bra ändå? ♥ Hoppas jag verkligen!!


Aja kraaaaam till er bästa läsare  

Av Miostar - 1 maj 2012 20:34


 


 


Bilden blev liten..är det fult?  Iallafall så är det Elli 20. Hon är en av mina bästa vänner och hon är jättesnäll! Ge henne autos!  


Kraaaaaaaaaam ♥

Av Miostar - 1 maj 2012 20:02


Hejsan!   Nu är vi hemma, var hemma för typ 2 timmar sen men aja! Tänkte visa lite bilder från idag när vi var på den där Tyresö, fast stället vi var på hette Tyresta. Iaf här kmr bilderna:


 

Tudis och mina skor utanför Länna möbler..typ :P


Också utanför där:

    

 

Här var en jättemysig glänta där vi åt våran fika!

  

      

När vi hade fikat osv så sprang Tudi, jag och brorsan runt och lekte kull  


Sen hittade vi älgbajs..elr vad det nu var! Mysigt va? xD

  

Detta var på vägen tillbaka:  

 

Det blev lite suddigt..


Det var iaf jättekul   


Och här är bilder från igår(valborg)


Först åt vi middag och vi drack lite vin(asså Tudi, jag, brorsan och pappa drack vin)hahahahahaha XD:

        

NEJ JAG SKOOOJA!!!! JAG SKÄMTA JU :'D Jag är 11 år liksom? Nej, jag dricker inte vin xD Det var blåbärsdryck, jättegott!


Sen gick vi till ngt ställe och kollade på majbrasa, detta var en minibrasa som Tudi och jag gick till och slängde torrt gräs och pinnar osv i:


    

Och här var den stora brasan:


    


Såå det var nice!


Kraaaaaaaaaam ♥



  

  

Av Miostar - 1 maj 2012 11:15


Hej sötisar :*

Åhhh vad dålig jag är på att blogga, elr hur? Gör typ ETT inlägg om dagen elr inga alls! Hur bra är det?  Nej, måste bli bättre på att blogga! Idag får ni Dagens Moviestar, jag lovar! Om jag inte fixar det så vet jag inte vad jag gör.. haha   

Nu ska jag till typ tyresö elr vad det heter med familjen! Vi ska typ äta lunch där och ha picknic(stavfel?) med Tudis och mina kakor  Så det blir nice, fast jag vill ju vara hemma och blogga.. aja hejdå  

Juste! Glömde en sak, snälla kan ni tipsa era vänner om min blogg och börja kommentera för det är liksom ingen idé att blogga när inga frågar elr kommenterar..8D Kram <3

Detta är jag :D


Hejsan! :) Jag är en flummig Stockholmstjej som fyller 12 år i Juli. Här på bloggen bloggar jag i största del om MSP(MovieStarPlanet), men också om mitt liv osv :D Hare bra! Och följ gärna min blogg ♥

Vill du fråga nåt? ♥

30 besvarade frågor

Rösta i min omröstning! :D

Hur ofta kollar du min blogg?
 Typ 10 gånger om dagen! ♥
 Typ 5 gånger om dagen :)
 En gång om dagen :)
 Några gånger i veckan
 En gång i veckan
 Typ en gång i månaden

Kategorier

:)

 

:(

 

Dom här bloggarna är bra ;)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Toad - Mario World Move Tool

     

Cute Pink Kaoani
Chestnut Horse
Light Red PointerLight Red Pointer
Light Red Pointer
3/cur257.png), progress !important;}
Working Vista Pointer
Windows 7 Busy
Oxygen Cherry
Cool Red Outer Glow Pointer
Unborn 8.0 Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards