miozzmsp

Alla inlägg under maj 2012

Av Miostar - 31 maj 2012 14:16


Hej! Jag sticker till söta-sweet nu, asså jag och Tudi :)

Jag fick en fråga:


  


Sv: Joo jag klipper bara ut gubbarna, bilderna osv.. visar i ett inlägg senare elr imorgon.. Puss ♥

Av Miostar - 30 maj 2012 21:42


God natt! ♥

Av Miostar - 30 maj 2012 20:21

Liinkiz.Blogg.Se


Lexxiis.Blogg.Se


Fjonkie.Blogg.Se


Gadden.Blogg.Se


Tudiie.Bloggplatsen.Se


Moviekissie.Bloggplatsen.Se


Jag har nog glömt nån.. iaf, dom bloggarna är asgrymma så dom rekommenderar jag starkt!

Aja kramisar ;*




Av Miostar - 30 maj 2012 19:53

  

Ni måste kolla Linkes blogg! Liinkiz.blogg.se

Den är superbra! ♥♥ Jag följer den och kollar den varje dag, gör det ni också! Jag lovar, den är jättejättejättebra!


  


Klicka för att få bilden tydligare

Glöm inte att kolla!! ;)

Bye bye sötisar <3

Av Miostar - 30 maj 2012 17:56


Hej! Är hemma, har vart på ett ställe och typ flummat ihjäl, haha!  Vad har ni gjort? ♥

Jag fick en fråga:


  

Jag gör bara en header i pixlr.com och sen använder jag den.. dålig förklaring jag vet men.. asså jag gör bara en bild i pixlr som jag vill ha, sen sätter jag dit en bakrund och väljer header. Jag är väldig dålig på att förklara saker osv men det är så jag gör, hehe! 

Ha det niceeeeeeee!

KRAMISAR

D.O

Av Miostar - 29 maj 2012 20:38


 


 


Förlåt för dålig uppdatering, jag har så mycket att göra just nu. :( Winnergirl100 har gjort looken till mig, tack! Love to u <3<33

 

Kram till er finaste läsare ♥

Av Miostar - 28 maj 2012 18:52


Hej! Ni kanske har hört talas om Micah? Hon är en känd bloggerska, hon bloggar om sitt liv. Hon blev gravid när hon var 14 år.. iallafall, våran förra bästis storasyster var kompis med Micah så jag och Tudi träffade henne många gånger och Micah gick på våran skola  Det låter säkert som att jag skryter, men det är inte meningen att skryta ♥


  


Aja, ha det bra! Pussiluss ;) ♥

Av Miostar - 28 maj 2012 13:56

Hello! :D Kom nyss hem från skolan, veri följde med, vi ska göra matteläxan tsm  A, matteläxa är ju inte så kul, så jag ser inte fram emot det direkt ;o Fast det är ju roligare att göra det med Veri o Tudi! Menmen, läxorna måste göras, eller hur?

Iaf, hare nice så ses vi senare. Pussis c: ♥


Detta är jag :D


Hejsan! :) Jag är en flummig Stockholmstjej som fyller 12 år i Juli. Här på bloggen bloggar jag i största del om MSP(MovieStarPlanet), men också om mitt liv osv :D Hare bra! Och följ gärna min blogg ♥

Vill du fråga nåt? ♥

30 besvarade frågor

Rösta i min omröstning! :D

Hur ofta kollar du min blogg?
 Typ 10 gånger om dagen! ♥
 Typ 5 gånger om dagen :)
 En gång om dagen :)
 Några gånger i veckan
 En gång i veckan
 Typ en gång i månaden

Kategorier

:)

 

:(

 

Dom här bloggarna är bra ;)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Toad - Mario World Move Tool

     

Cute Pink Kaoani
Chestnut Horse
Light Red PointerLight Red Pointer
Light Red Pointer
3/cur257.png), progress !important;}
Working Vista Pointer
Windows 7 Busy
Oxygen Cherry
Cool Red Outer Glow Pointer
Unborn 8.0 Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards