miozzmsp

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Miostar - 2 maj 2012 19:57


Ny header :DD Jag vet, jag gör nya headers heela tiden!

Men min förra var så ful såå vad tvungen!  Juste, den där Alma jag och Tudi var i centrum med, hon har en blogg som handlar om msp! Klicka HÄÄÄR så kommer du till den! Hon är så himla snäll♥♥ Du äger Alma!



KRAAM!  

Av Miostar - 2 maj 2012 19:31


Hejsan!  Orkade inte vänta tills imorgon så visar jag vad jag köpte nu idag!


Detta köpte jag på Panduro, det är en trä-häst som man kan måla osv, Tudi och jag har varsin redan som vi har målat! Nu köpte vi två stycken var:

  


Detta köpte jag på Lekplaneten, det är en sån där slimepruttgrej haha!  


  


Och den här köpte jag på H&M:

  


  


Visst är den snygg?  Tog bilderna i provrummet, medans Alma och Tudi sprang runt i gallerian och jag typ omg var är dom  



HA DET BÄÄÄÄST SÖÖTA LÄSAREE ;*


Av Miostar - 2 maj 2012 19:01

    


 


Är den inte suddig? Det tycker jag! Jag är så dålig på att redigera bilder..!  


Hejdå..   

Av Miostar - 2 maj 2012 17:15


Hej! Är hemma nu, Tudi o jag har shoppat med våran kompis Alma! Ska visa vad jag köpte imorgon. Om jag orkar ladda upp bilderna  Det var iaf kul!  Nu ska jag äta mellis, haha kl 17:18, tidig mellis va? Iaf ha det bäst! Kraam ♥

Detta är jag :D


Hejsan! :) Jag är en flummig Stockholmstjej som fyller 12 år i Juli. Här på bloggen bloggar jag i största del om MSP(MovieStarPlanet), men också om mitt liv osv :D Hare bra! Och följ gärna min blogg ♥

Vill du fråga nåt? ♥

30 besvarade frågor

Rösta i min omröstning! :D

Hur ofta kollar du min blogg?
 Typ 10 gånger om dagen! ♥
 Typ 5 gånger om dagen :)
 En gång om dagen :)
 Några gånger i veckan
 En gång i veckan
 Typ en gång i månaden

Kategorier

:)

 

:(

 

Dom här bloggarna är bra ;)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Toad - Mario World Move Tool

     

Cute Pink Kaoani
Chestnut Horse
Light Red PointerLight Red Pointer
Light Red Pointer
3/cur257.png), progress !important;}
Working Vista Pointer
Windows 7 Busy
Oxygen Cherry
Cool Red Outer Glow Pointer
Unborn 8.0 Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards