miozzmsp

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Miostar - 6 maj 2012 20:13


Gjorde en dålig video men några av mina närmaste vänner. Har säkert många som jag har glömt men hade bråttom när jag gjorde videon. Den är säämst!  



 


HAHAHAHHAHAHAHAHHAH XD Ingen musik o..o'' Kommentera!  


  


(jaa ny hejdåskylt) :P

Av Miostar - 6 maj 2012 17:09

Haha det är ngra som busringer oss, säger bara SKAFFA ER ETT LIV!  

Iaf, statistiken är dåååålig! Snälla kan inte ni tipsa vänner? Skulle bli såååå himla glad!  Och snälla kan inte ni börja kommentera? Please 


  


Klicka om den är suddig/otydlig  


    


Av Miostar - 6 maj 2012 11:52

Haha nejmen msp laggar asmke, kan inte vara inne såå får göra ngt annat. Kolla lite bloggar osv

Vill nån göra länkbyte? Mejla mig på msp då! Skulle vara jättekul ♥

Men jag ska till stallet sen såe..  Blir inte så mke bloggning.


 


Av Miostar - 6 maj 2012 11:37


Att det laggar asmycket!


    


Sämst kvalité..

 

 

Av Miostar - 6 maj 2012 11:24


Såhär skulle man ju vilja ha det:


      


Klicka på bilderna om dom är otydliga!


 

Av Miostar - 6 maj 2012 10:09


omgomgomg den här bloggen är såå bra: booodin.blogg.se!

Det är Jennistars irlblogg  Hon bloggar ju inte på sin mspblogg längre! (mspstar.blogg.se)

asså vet nt ens om hon spelar msp längre c: aja ni måste kolla bloggen iaf! :DD


 

Detta är jag :D


Hejsan! :) Jag är en flummig Stockholmstjej som fyller 12 år i Juli. Här på bloggen bloggar jag i största del om MSP(MovieStarPlanet), men också om mitt liv osv :D Hare bra! Och följ gärna min blogg ♥

Vill du fråga nåt? ♥

30 besvarade frågor

Rösta i min omröstning! :D

Hur ofta kollar du min blogg?
 Typ 10 gånger om dagen! ♥
 Typ 5 gånger om dagen :)
 En gång om dagen :)
 Några gånger i veckan
 En gång i veckan
 Typ en gång i månaden

Kategorier

:)

 

:(

 

Dom här bloggarna är bra ;)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Toad - Mario World Move Tool

     

Cute Pink Kaoani
Chestnut Horse
Light Red PointerLight Red Pointer
Light Red Pointer
3/cur257.png), progress !important;}
Working Vista Pointer
Windows 7 Busy
Oxygen Cherry
Cool Red Outer Glow Pointer
Unborn 8.0 Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards