miozzmsp

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Miostar - 28 april 2012 20:19


Hej!


Jag gick in i Julisens rum och då hände detta:


  


o.o


Och kolla här:


  


Är det många eller är det många? xD Klicka om det är suddigt!


Haha nu ska jag kolla på film med Tudi, pappa, mamma och eventuellt brorsan :DD


Hejdå c: ♥

Av Miostar - 28 april 2012 20:04


Hej! Jag ska börja med en serie  Första delen i serien Jennies liv är ute nu! Släppte den nyss! Snälla kolla? Skulle bli så glad! :DD


  


Dom som kollar på filmen och kommenterar får en auto och hamnar här på bloggen!  


Hejdå c: ♥

Av Miostar - 28 april 2012 17:52


Gillar jättemånga, valde ut tre stycken. Har egentligen jättemånga men aja.. det skulle bli typ 100 st om jag skulle lägga upp alla ;)


  Det är julkalender, 24 delar! o.o Hur orkade hon? (Lagg på bilden -.-) 


   Skitbraaa! ♥



   Också skitbra! Det är typ som robinson fast på msp :DD (Lagg på denna bilden också -.-)


Hejdå sunshines c: ♥

Av Miostar - 28 april 2012 17:09


Hej!  Danska msp har uppdaterats elr hur man ska säga x) Men iaf så är det ashäftigt så tänkte visa bilder på hur det ser ut på danska msp!


Här är min profil på danska msp, mobba nt mitt namn xD  



Såhär är det om man klickar på nån moviestar:


 


Såhär ser det ut vid hur mke fame man har och hur mke sc man har:


 


Och det här är när man ska skriva i biografin, det står saker där från början men jag tog bort dom :P Det är som en artbook! Fast inte dom sakerna som finns i en artbook.. 


  


Visst är det coolt? :DD Svenska msp ska också få så! 


Hejdå c: ♥  



Av Miostar - 28 april 2012 16:35

 


 


Misty140


Hon är jättesnäll, ge henne autos och presenter!


Vill också passa på att tipsa om världens bästa blogg, den är så otroligt bra!


(HÄR ÄR BLOGGEN :DD)


Hejdå c: ♥



Av Miostar - 28 april 2012 12:48


 


   


Var den snygg? :DD Är hemma nu, och tänkte ta Dagens Moviestar snart! Blir det bra?


Hejdå c: ♥

Av Miostar - 28 april 2012 09:50


 Hej! Hur är det?


Har bytt typsnitt(text)

Byter ofta, asså den jag hade innan var så konstig för det blev så att om man skrev så här som jag gör nu, med tätt mellan raderna såg det bara snurrigt ut xD Men omg det blit det ju med denna texten också -.- Ajajajaj Mio, men aja, gillar ändå den här texten mer!  


Iaf så, god morgon!

Är fortf. hemma hos Linda, jaa vi sov ju över. Vi gick nt direkt hem mitt i natten! :3 Idag får ni Dagens Moviestar, Dagens Outfit (om jag byter kläder idag) och veckans blogg får ni på måndag! Jag är bajsdålig på att blogga.. :/ Aja, ska försöka ta tag i det!


 


Hejdå c: ♥



Tidigare månad - Senare månad

Detta är jag :D


Hejsan! :) Jag är en flummig Stockholmstjej som fyller 12 år i Juli. Här på bloggen bloggar jag i största del om MSP(MovieStarPlanet), men också om mitt liv osv :D Hare bra! Och följ gärna min blogg ♥

Vill du fråga nåt? ♥

30 besvarade frågor

Rösta i min omröstning! :D

Hur ofta kollar du min blogg?
 Typ 10 gånger om dagen! ♥
 Typ 5 gånger om dagen :)
 En gång om dagen :)
 Några gånger i veckan
 En gång i veckan
 Typ en gång i månaden

Kategorier

:)

 

:(

 

Dom här bloggarna är bra ;)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Toad - Mario World Move Tool

     

Cute Pink Kaoani
Chestnut Horse
Light Red PointerLight Red Pointer
Light Red Pointer
3/cur257.png), progress !important;}
Working Vista Pointer
Windows 7 Busy
Oxygen Cherry
Cool Red Outer Glow Pointer
Unborn 8.0 Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards