miozzmsp

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Miostar - 21 april 2012 20:13



   



GymnastikIsa 

HEJDÅ♥

Av Miostar - 21 april 2012 19:49


 


 


Snygg va? ^^ Blir snart dagens moviestar och veckans blogg också ;)


HEJDÅ♥

Av Miostar - 21 april 2012 17:44


Kan inte välja så jag berättar om tre st..


Elionne


Elionne är min bästa kompis på msp, hon är snäll, rolig söt och helt enkelt bäst! ♥


Älskar dejj ;**


Winnergirl100


Winnergirl100(jag kallar henne Winnie)  är min flickvän, vi är inte kära i varandra! Man kan ju inte ha två bästisar så vi blev flickvänner istället. Hon är lika söt, rolig, snäll och underbar som Elionne! ♥


Älskar dejj ;**


Yasin_Bäst


Yasin är min pojkvän, fast inte liksm pojkvän som att jag har skickat förfrågan utan vi är ihop på msp ändå, för det går ju också elr hur? Ville inte ta bort Winnie så ;) Men Yasin är jättesöt och snäll och rolig, och jaa!


Älskar dejj ;**



HEJDÅ♥

Av Miostar - 21 april 2012 17:22


Haha, pappa typ "öppnade" våran stora familjedator(som har varit trasig i flera månader). Tänkte bara visa hur det såg ut :DD


       


Haha, intresseklubben antecknar! Nejmen.. 



HEJDÅ♥  

Av Miostar - 21 april 2012 17:10


Hej! Tudi och jag har bakat! :DD Tänkte visa lite bilder!


      


  


Haha, skulle ta en liten töntig egobild på mig, och Tudi dök framför xD


    

Tudi ställde sig ovanför dammsugaren så att hennes kjol åkte upp x)   


  


Min snygga outfit, haha!


Som sagt tar jag bilderna på min mobil såå dom blir rätt dåliga.


HEJDÅ♥

Av Miostar - 21 april 2012 13:01


Jag vet, det blev inte alls mke bloggning igår! Förlåt! :( 


Men idag blir det mke bloggning, jag lovar! Dagens Moviestar, Veckans Blogg, Dagens Outfit! :DD Bra va?


HEJDÅ♥

Tidigare månad - Senare månad

Detta är jag :D


Hejsan! :) Jag är en flummig Stockholmstjej som fyller 12 år i Juli. Här på bloggen bloggar jag i största del om MSP(MovieStarPlanet), men också om mitt liv osv :D Hare bra! Och följ gärna min blogg ♥

Vill du fråga nåt? ♥

30 besvarade frågor

Rösta i min omröstning! :D

Hur ofta kollar du min blogg?
 Typ 10 gånger om dagen! ♥
 Typ 5 gånger om dagen :)
 En gång om dagen :)
 Några gånger i veckan
 En gång i veckan
 Typ en gång i månaden

Kategorier

:)

 

:(

 

Dom här bloggarna är bra ;)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Toad - Mario World Move Tool

     

Cute Pink Kaoani
Chestnut Horse
Light Red PointerLight Red Pointer
Light Red Pointer
3/cur257.png), progress !important;}
Working Vista Pointer
Windows 7 Busy
Oxygen Cherry
Cool Red Outer Glow Pointer
Unborn 8.0 Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards