miozzmsp

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Miostar - 27 april 2012 22:44


Hejjsan bejjsan! :')


Nu sitter vi hemma i Lindas (söta-sweets) mammas o pappas säng!  Vi ska göra en egen blogg tsm :DD Kul va?


Hejdå c: ♥

Av Miostar - 27 april 2012 20:02


Hej! Är hemma hos söta-sweet, Tudi o jag ska sova över hos henne! Det ska bli kul  Men då kanske det inte blir dagens moviestar? Ska försöka, men  vi ska kolla på film nu och äta godis, chips osv så det går nog inte ikväll :( 


Ojj nu börjar filmen xDD <3 


Hejdå c: ♥ Ha en jättebra kväll!

Av Miostar - 27 april 2012 07:42


God morgon!  Förlåt för dålig uppdatering, har mke läxor, prov osv


Men tänkte ta tag i bloggandet nu! Hoppas det går bra, haha! x)


Ska till skolan om typ 10 min sååå.. egentligen onödigt att sätta på datan men skitsamma!


Idag får ni dagens moviestar kanske dagens outfit!


Lite slarvigt inlägg..


 


Hejdå c: ♥


Tidigare månad - Senare månad

Detta är jag :D


Hejsan! :) Jag är en flummig Stockholmstjej som fyller 12 år i Juli. Här på bloggen bloggar jag i största del om MSP(MovieStarPlanet), men också om mitt liv osv :D Hare bra! Och följ gärna min blogg ♥

Vill du fråga nåt? ♥

30 besvarade frågor

Rösta i min omröstning! :D

Hur ofta kollar du min blogg?
 Typ 10 gånger om dagen! ♥
 Typ 5 gånger om dagen :)
 En gång om dagen :)
 Några gånger i veckan
 En gång i veckan
 Typ en gång i månaden

Kategorier

:)

 

:(

 

Dom här bloggarna är bra ;)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Toad - Mario World Move Tool

     

Cute Pink Kaoani
Chestnut Horse
Light Red PointerLight Red Pointer
Light Red Pointer
3/cur257.png), progress !important;}
Working Vista Pointer
Windows 7 Busy
Oxygen Cherry
Cool Red Outer Glow Pointer
Unborn 8.0 Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards