miozzmsp

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Miostar - 23 april 2012 20:29


Hej! Jag har redigerat en bild (gammal!).


  


Den var inte jättefin men ganska så fin tycker jag^^ Inte för att skryta!! Det är det bästa jag kan, jag kan. Fast jag har ju gjort liknande i min header.. Men säg om jag ska ha smal linje runt, eller fet linje?? Jämför den här bilden med bilden i headern!


Hejdå c: ♥

Av Miostar - 23 april 2012 18:22

Hej!  Det har kommit en ny fråga på msp!


  


Som ni ser tog jag häst, (JAG ÄLSKAR HÄSTAR SÅ JÄKLA MYCKET ♥ Haha!) kunde egentligen inte välja mellan häst och valp men jag tar häst på Miostar så tar jag valp på min andra gubbe :DD


Hejdå c: ♥


Av Miostar - 23 april 2012 18:18


 


 


Haha, vet, det är samma look som i headern! Men gjorde headern idag såå ;) Kommentera vad ni tycker om looken!


Hejdå c: ♥

Av Miostar - 23 april 2012 14:49


Ny header! Yes yes yes yes :DD ♥ Blev faktiskt nööjd!  


KRAM!


Hejdå c: ♥



Av Miostar - 23 april 2012 14:45


Hej! Jag vill bara säga tack till alla som läser min blogg för att ni håller statistiken uppe!  Igår hade jag haft 24 besökare!  Tack tack tack tack tack!


  


Hejdå c: ♥

Av Miostar - 23 april 2012 07:51


God morgon!!  Har ätit macka och druckit té, borstat  håret och borsta tänderna osv och nu tänkte jag blogga lite!  Nu när jag kollade igen på min header är den inte så jätteful..den är ful men inte jätteful! x)


  


Hejdå! c: ♥

Tidigare månad - Senare månad

Detta är jag :D


Hejsan! :) Jag är en flummig Stockholmstjej som fyller 12 år i Juli. Här på bloggen bloggar jag i största del om MSP(MovieStarPlanet), men också om mitt liv osv :D Hare bra! Och följ gärna min blogg ♥

Vill du fråga nåt? ♥

30 besvarade frågor

Rösta i min omröstning! :D

Hur ofta kollar du min blogg?
 Typ 10 gånger om dagen! ♥
 Typ 5 gånger om dagen :)
 En gång om dagen :)
 Några gånger i veckan
 En gång i veckan
 Typ en gång i månaden

Kategorier

:)

 

:(

 

Dom här bloggarna är bra ;)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Toad - Mario World Move Tool

     

Cute Pink Kaoani
Chestnut Horse
Light Red PointerLight Red Pointer
Light Red Pointer
3/cur257.png), progress !important;}
Working Vista Pointer
Windows 7 Busy
Oxygen Cherry
Cool Red Outer Glow Pointer
Unborn 8.0 Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards